قلقاس

Posted on Monday, June 28, 2010. Filed under: My Life | Tags: , , , , , , |


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مع اني اتأخرت بس مارضيتش أضيع فرصة الكتابة عن يوم نهاية المرحلة الجامعية

😀

وبالنسبة لعنوان البوست … ماتدقوش اوي كدا

مانتوا بقالكوا سنيييييين بتاخدوا مناهج ملهاش علاقة بالمسمى بتاعها .. جت ع البوست بتاعي و هتقفوا؟ 😀

المهم بقى الحمد لله يوم 24-6-2010 ده كان يوم جميل جدا بكل ما تحمله الكلمة من معنى

خرجنا و قطعنا نفسنا فسحة عشان ميبقاش نفسنا في حاجة

اليوم ده بأمانة مايتنساش أبدا 🙂

أخدت الصورة دي في آخر اليوم

ربنا يقوينا و نخلص مشروع التخرج على خير يارب ونجيب كلنا امتيازات 🙂

Make a Comment

Leave a Reply

2 Responses to “قلقاس”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

هههههههههههههههههه
انا قولت انت هتدخل تقول انا مبحبش القلقاس
او في مصيبة جديدة حصلت
😆
لكن انا فهمت لما كملت قراية
😀
ان شاء الله المشاريع تخلص على خير ونخلص الكلية كلها ان شاء الله
🙂
ويارب انا عايز اخرج من الكلية بجيد بس !
انامش عايز امتياز هو انا بتاع امتياز
😀

الحمد لله أنكم استمتعتم
ويا رب دائما مبسوطين
وتتجمعوا على خير على طول
وإن شاء الله اليوم يتكرر قريب
🙂
سلام


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

