إخفى

Posted on Sunday, June 6, 2010. Filed under: My Life | Tags: , |


إلى كل شخص بيرغي كتير على الفاضي و بيحاول يحكي قصة حياته في كل رد ليه

و إلى كل شخص كل كلامه شكوي

وإلى كل شخص بيعمل حاجة معينة عشان يقول للناس أنا تعبت فيها بس مش أكتر

وإلى كل حيوان بيحب يبقى مصدر للاشاعات

ابعد عني لأنك غبي و محبط وانا مش عايز أبقى غبي زيك
مهما كنت … انت غبي!


وإلى كل شخص بيحاول يخنق عليا

متحاولش … في كتير غيرك حاولوا و فشلوا

Make a Comment

Leave a Reply

6 Responses to “إخفى”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

*********************
وإلى كل شخص بيحاول يخنق عليا
متحاولش … في كتير غيرك حاولوا و فشلوا
***********************

da klam sa7e7 3ala fekra 😀 we 3an tagroba 😀

meen za3lk ya boody we ana a3waroh

اهو اسألوا مجرب!!
😀

اه الانواع ديه كترت اوى …معرفش ليه….ربنا يهديهم
— عجبانى الحته بتاعه انت غبى بضحك عليها كل ما بقراها
:d
متزعلش نفسك 🙂

انا مش زعلان ولا حاجة
انا بس الموضوع جه ف بالي بعد ما شفت كذا موقف

فقلت أحسس الناس دي بغبائها 😀

بس يولعوا … مش فارقين معايا ف اي حاجة اصلا 😀

هما لسه موجودين 😦
انا بحسبهم انقرضوا يبنى والله
يمكن انا بقى عشان منقطع بقالى كتير فا مبقتش احس بيهم
نففففففففففففض

تصدق ياض انى ما ردتش عليك بقالى فتره عموما انا بضم صوتى لصوت عبد الله واى حد هيزعل الواد انتوا عارفينى لما بضايق


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

