هوا لسه؟!!

Posted on Sunday, August 30, 2009. Filed under: Other... | Tags: |


السلام عليكم

……….

أنا نفسي اعرف

هوا لسه في كده؟!!

الرسالة دي جتني ع الميل

مضايق قل لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله امانه فى عنقك الى يوم الدين ترسلها لكل الى عندك حتى لو كنت انا منهم اقسمت عليك بالعزيز الجبار ان ترسلها لكل الموجودين عندك انشرها عسى الله يفرج همك

بصراحة انا ضد الرسايل دي

و ضد أي حد من اللي بيبعتلي الرسايل دي!

ليه!

لان اللي كاتبها -غالبا- مافكرش قبل ما يكتبها

يعني ايه تقسم عليا اني اعمل حاجة انا مش مرغم اني اعملها؟

اه ممكن واحد يقسم عليا لما اكون بعمل حاجة غلط و هوا عايزني اعمل الصح

بس ان حد يقسم عليا أسبح!!! خير يعني؟!!

هوا القسم بقى بالسهولة دي؟!

افرض انا مابعتهاش زي مانت اقسمت عليا .. يبقى انت اللي عليك الوزر او الاثم

ياريت تفكروا قبل ما تبعتوا حاجة زي دي و تنشروها و توصلي من اكتر من شخص على الميل!!

سلام

Make a Comment

Leave a Reply

8 Responses to “هوا لسه؟!!”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

انت صح طبعاً وشيوخ كتير أفتو بعدم جواز نشر هذه الرسائل بسبب موضوع القسم ده

هى حاجة تضايق فعلا
وأنا مابحبش الأسلوب ده خالص
فيها ايه لو اتبعت من غير كل الكلام اللى حواليها
اهو حتى الواحد لما يبعتها لوحدها
“لا إله إلا الله” مثلا هياخد ثواب أكتر من أنه يبعتها بالكلام ده يقوم الواحد يضايق ويقفلها
ناس تفكيرها غريب فعلا
ربنا يهدي
سلام

حبيب هارتي .. فينك من زمان يا معلمي
😀
اولا : بالنسبة للرسايل دي .. فالمفروض انت عارف تتعامل معاها ازاي
لو عايز تبعتها بتشيل احلفك واقسم عليك وكده .. وتبعت المقصود من الرسالة
دا لو انت عايز
🙂
سيبك بقى من اللي باعتها وبعتها ليه
بس ممكن انت لو فاضي تشرحله … برااااحة
ليييه ؟؟ علشان .. الدين النصيحة
🙂
صح ولا انا غلطااان ؟
🙂
ثانيا : بالنسبة لكلمتك .. هو لسه
!
اه لسه يا عبدالله .. لسه الرسايل دي بتجيلي .. وبتيجي لغيري
من ناس ميعرفوش هما بيعملوا ايه ؟؟
او لسه متعلموش
ودوول للاسف في منهم كتيير
🙂
على فكرة هقولك حاجة صغيرة وهتلاحظها لو عندك اخوات او قرايب صغيرين لسه
هتلاقيهم بيقولولك حاجات .. احنا كنا بنقولها واحنا قدهم واصغر منهم
وانت ببساطة خالصص بتقع فيها
😆
وهما بيفرحوا ..برضه زينا ما كنا بنفرح
اللي اقصد اقوله
ان لسه .. ولسه
!!
🙂
كل سنة وانت طيب يا حبي
🙂

الحياه فيها الخير و فيها الشر … و المفروض إحنا من منطلق ديننا و عقيدتنا الصحيحه ناخد الصح و نسيب الغلط و علينا أن نتلطف في النصح للمخطئين

ممكن يكون فيه خطأ إرتكبه الناس بسبب القسم .. بس إنت بترتكب خطأ أكبر بسبب سوء الظن .. أحسن الظن في أخيك و مره تانيه و تلطف في النصح

حاضر 🙂

شكرا

شاطر يا طالب “10/10” في إمتحان البوست ده
🙂

@KAM: lol! 😀

@all:
شكرا على الرد 🙂

ah lessa 😀 kol ramadan wenta tayyeb b2a 😀


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

