مخدرات على ضفاف النيل

Posted on Thursday, May 28, 2009. Filed under: My Life |


مخدرات على ضفاف النيل

دي كانت جملة سمعناها أنا و عابد صاحبي واحنا راجعين من خروجة النهاردة

سمعناها من راجل كان قاعد على كرسي على النيل و مستخبي كده … و تقريبا كان بيلف سجارة

انا حاسس ان دا يوم المخدرات العالمي اصلا

حاسس ان معظم الناس شاربين حاجة

الناس اتسطلت خلاص

حاجات كتير الواحد بيشوفها في اليوم

و تحس ان ملهاش أي مبرر

ما علينا …

بس برضه اليوم كان جميل 🙂

Make a Comment

Leave a Reply

17 Responses to “مخدرات على ضفاف النيل”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

**الناس اتسطلت خلاص
حاجات كتير الواحد بيشوفها في اليوم**

🙂 🙂
أنا قولت نقلع النضارة ونبطل نشوف
محدش راضي يسمع كلاااامي
مع إن أتغيرت 🙂 🙂
الحمدلله علي كل حال
سلام

هههههههههه
ومااله
أهم حاجة على ضفاف النيل
تحس أن فيه ثقافة كده 🙂
بس يعني أحنا ولينا أسبابنا نتسطل بيها
رأيك ايه اللى سطل باقى الناس؟؟
ده حتى كل حاجة حلوة حوالينااا 🙂
كده هنروح القسم كلناااااا
وبكده نبقي ضربنا عصفورة بحجرين
خلصنا من امتحان الاو اس وريحنا أهلنا مننا 🙂
الحمد لله أن الواحد بيعمل دماغ من غير حاجة لا حشيش ولا هيروين 🙂
سلااااااام

سا الخير يا بوب

اشرب اشرب محدش واخد منها حاجة

مخدرات على ضفاف النيل
انا افتكرتة اسم فيلم جديد

مين فى البلد دة مبقاش مسطول
الناس كلها بقت ماشية تكلم نفسها
حتى وهى فى الامتحان بتكلم نفسها وانا شفت بنفسى 😉

على العموم المهم تكونو اتبسطتم وقضيتو يوم حلو 🙂

مابلاش موضوع الناس اللي بتكلم نفسها
عشان انا بكلم نفسي كتير 😆

هههههههههههههه
واضح ان الناس كلها بتكلم نفسها
حضرتك ورايا مبشفش لكن انا بشوف بلاوى ادامى :))
ربنا امر بالستر بقا 😀

احم
هااا؟؟
مين قدامك بيكلم نفسه؟؟؟
مفيش خااالص
🙂
ربنا امر بالستر بقي 🙂

هههههههههه اسم البوست جااااااااااامد
بس هقول انتوا على طول بتعدوا من اماكن مشبوهه
😛 😛

احم……… بلاش فضااااااااايح

محدش يصدقو اصلو مسطووووووووووول
😀

هوا شارع البحر بقى مكان مشبوووووه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

😀

لاازم يبنى تبقى على ضفاف النيل
عشان السطله تبقى كامله
😆

😆

عادى جدا 😀

امبارح اللى هو يوم الامتحان مش كان امبارح برده …اه اه صح 😀

اتنين اصحابى كانوا راكبين تاكسى مع واحد واكتشفوا ان هو لافف سيجاره ومسطول على الاخر 😀

يارب يكون اتمسك 😆

بس نفسى اعرف هما مش بيبقوا غلابه امال بيضيعوا فلوسهم على الكلام ده ليه !!

علشان معاهم فلوووس
😆
الله ينور يا عبدالله .. موضوع قشطة .. بقولك ايه ؟؟
صباح الخيييييييييييير
😆

سواق التاكس !! 😀

😆

على العموم ربنا يزيدهم ويتوب عليهم اللى بيضيعوا فلوسهم على الكلام ده 🙂

@Dina:
اللي مابيشربش منهم يبقى فيه حاجة غلط

هما تقريبا بيعتبروا كدا

@elahlawy:
صباح النور يا معلمي 😀

حصل انا اصلا احنا اصلا واحنا لسه بنقرب عليهم لاقيته قاعد مرفش اودام الكنبه اللى على النيل دى وفارد الورقه اللى فيها اللى هيشربوه المهم انا بصيت اتأكد ومش مستغرب لانه بقى عادى المنظر ده لاقيته بيقول “مخدرات على ضفاف النيل”فضحكت فعبد الله قالى ده اصلا شكله بيلف بجد قولتله ايوه بيلف بجد
ربنا يسترها بجد الموضوع ده بقى كتير جدا واكتر من الاول ما عدش اللى بيعمله بيخاف او يتكسف زى زمان واهى مصر بتقدم بينا

**حتى وهى فى الامتحان بتكلم نفسها وانا شفت بنفسى**
ما بلاش الناس دى اصل انا الزعيم بتاعهم وعلى فكره مش فى الامتحان بس
:d

مصر بتتقدم بينا وهى ادام البحر

شوية مصر بتتقدم

وبعد كدا
مصر
مص
م

غريييييييييييييييييييييييييييييق


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

