المنصورة –> القاهرة

Posted on Friday, May 15, 2009. Filed under: My Life | Tags: |


السلام عليكم

اليوم النهاردة كان ممتع جدا بصراحة 🙂

اليوم بدأ بنزول الفجر مع عبدالحميد و جرينا

(كنوع من أنواع الرياضة … مش التخسيس والله … هروح فين لو خسيت اكتر من كده!!!)

بعدها اليوم استمر بشوية نوم + دفع فاتورة النت + شوية حاجات تانية

+ أهم حدث بقى

قلت أجرب اركب القطر النهاردة و أنا مسافر القاهرة

و نتيجة للتجربة دي

أحب أنصح كل الناس الغلبانة اللي بتحب تجرب ….

مااااااااااااترررررررركبووووووووووووش قطر المنصورة – القاهرة ده أبدا

عيوبه اكتر من مميزاته

ده أنا لما كنت بروح البلد في القطر كان بيبقى أرحم من كده 😦

عموما

الحمد لله

انا قلت أسجل اليوم العظيم دا 🙂

سلام

Make a Comment

Leave a Reply

10 Responses to “المنصورة –> القاهرة”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

حلو الجري كرياضة دا أهنيك عليه
قطر القاهرة مجربتوش جربت أليكس فمش هعرف أقارن بس
wellcome to egypt 🙂
وحمدلله علي السلامة 🙂
سلااام

الله يسلمك 🙂

بس ماعتقدش ان ينفع تقارني بين قطر القاهرة و اسكندرية

😀

ههههههههه
هو انت ساعت ما تيجي تجرب تجرب تسافر بالقطر يبني دة مش للتجربة عموما كل سفرية بالقطر و انت طيب 😀
الا قلي انت ركبت قطر الساعة كام ؟
🙂

منا عرفت انه مش للتجربة والله يا اسلام 😆

انا ركبت قطر 7:20
😀

يبني 7:20 ده جميل أوي

ابقى جرب 3:00 و ان شاء الله ممكن ماتركبش قطر تاني الا لما الاحتلال يوصل مصر و مايبقاش فيه مواصلات غيره 😀

انت شكلك مريت بتجارب مريرة في القطر ده!!
😀

شكرا على النصيحة!! 🙂

🙂
أنا جربت القطر ده
لما سافرت لوحدي خااالص 🙂
كانت تجربة برضه أني أسافر لوحدي
بس بتاع الساعة 7 ده تم تحذيري منه
يقال أنه اسوا قطر بيروح القاهرة 🙂
يلا الحمد لله
أهو التجربة خير وسيلة للمعرفة 🙂
جرب تركب القطر اللى قبل ده
كان عادي يعني قطر مصري أصيل 🙂
يلا حمد لله على السلامة يا جاي من القطر 🙂
سلاااام

ماهو انا مالحقتش اي حاجة قبل ده
عشان كان في كام مشوار لازم يخلصوا قبل ما أسافر

بس الحمد لله .. انا لسه عايش بعد التجربة دي!

7.20
وزعلان يا عبدالله .. امال لو في 3.00 هتعمل ايه ؟؟
حمد الله على سلامتك يا جميل
🙂

لا يا عم انا مالي بـ 3:00

ساعتها الواحد كان مأنتخ في البيت ولا في باله السفر ده!!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

