الخلّاط

Posted on Tuesday, May 12, 2009. Filed under: My Life | Tags: , , |


السلام عليكم

ابتسم .. أنت في حاسبات ….

النهاردة كان رابع يوم على التوالي في خلّاط الكلية …

حيث اني بقالي 4 أيام بمتحن امتحانات عملي و شفوي + المادة المملة اللي معايا (و يارب المرة الجاية أقول “كانت معايا”) اللي اسمها “الجوانب الأخلاقية و الاجتماعية”

ما علينا ….

المهم بقى النهاردة كان في موقف حاسوباتي بحت حصل الصبح ….

حيث اننا كنا رايحين نمتحن شفوي في مادة

PLC

و إذ فجأتن …. لقينا ان في امتحان عملي كمان (سبحان الله سبحان الله)

بس على مين …

امتحنا عملي …. و لقينا اننا لبخنا خالص … فقلنا للدكتور

و بالتالي قررنا نمتحن شفوي عشان كان في احتمال بسيط نجاوب …

و الحمد لله الدكتور مامتحناش برضه … و أخد أسامينا و كل واحد هياخد 5 درجات و خلاص 🙂

بجد انا كل يوم بحترم الدكتور ده اكتر من اليوم اللي قبله

طبعا اللي في حاسبات عرفوا انا بتكللم عن مين ….

دكتور “السيد فؤاد” … 🙂

انا قلت أكتب الكلمتين اللي جم في دماغي … الواحد اصلا مسقط شبكة اليومين دول و مش عارف يجمع أي كلمتين على بعض …

Make a Comment

Leave a Reply

5 Responses to “الخلّاط”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

بس عرفت انى وشى حلو لما جيت معاكو ظبطكو اهو

كان يوم طووووووووووووووووويل ومتتتتتتتتعب

وفيه مفاجئات 😐

الحمد لله انه عدى

بس برده كان فيه حاجات مفيده 🙂

لأ الحمد لله أنا عرفت الخبر بلليل من المنتدي
وقلت أحضر نفسي وأنا وحظي بقى
أنزل أمتحن عملي شفوي اللى يجي
بس اللى كنت خايفة منه يعملوا لينا مفاجأة ونمتحن الفينال بالمرة 🙂
بس الحمد لله محصلش نصيب 🙂
والحمد لله فعلا أن الأيام دي عدت
الواحد كان حاسس أنه بيتعذب ومش لاحق ينام ولا يعمل حاجة
وإن شاء الله تعدوا من مادة الجوانب دي
أنا والله أفتكرت بالصدفة ودعيت دعوة بالغيب يعني إن شاء الله تستجاب
وبعدين أبقي أقبض الحلاوة بقى 🙂
ربنا يوفقنا كلنا الترم ده
سلااااااام

كان اسبوع غريب الحمدلله انه خلص
فعلا كنت حاسه اننا بنتعذب
ربنا معانا والترم ده يعدي علي خير

يااااااه
خرجنا من الخلاط ودخلين المفرمة 🙂 – 😦
بس خير طبعا
وأنهاردة يااااه علي أنهاردة ومن قبله كمان
كان أحساس رائع مخلوط برضو
ولا لما كتبوا إنه فيه عملي دي ليها متعه لوحدها
الحمدلله علي كل حال
سلااااااام


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

