عبدالحميد تيرم

Posted on Thursday, April 9, 2009. Filed under: My Life | Tags: , , |


السلام عليكم

كمان يومين بالظبط هنبدأ امتحانات الـ “عبدالحميد تيرم

أنا قلت أعمل بوست عشان أفكر نفسي بإني أذاكر و كده

عشان دايما بسيب المذاكرة لآخر يوم …. نوع من أنواع الكسل على شوية استهتار … عادي يعني ده الطبيعي!!

المهم … ادعولنا بقى 😀

و خصوصا قسم سي اس

و من الآخر يعني … ادعولنا نعدي من مادة الـ

Operating System

بسلام و بدون خسائر

سلام 🙂

Make a Comment

Leave a Reply

24 Responses to “عبدالحميد تيرم”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

allah maaaaaa3k we m3a IT dol 3’alaaabaaaaaaaa

ربنا يوفقنا كلنااا يااااااااا رب
وأهم حاجة فعلا نعدي من مادة ال OS2
وربنا يستر وما يجيش من OS1
🙂
ربنا يسترهاا علينااا
وكله خير إن شاء الله 🙂
الدعوات بقي يا جماعة
سلاااااام

ان شاء الله خير يا مان
ربنا يسهل و هتعدي الايام دي ان شاء الله
🙂

ربنا معاكوا ان شاء الله ومعانا

ونعدى كلنا بدون خسائر ياارب 🙂

واشمعني عبد الحميد يعني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نغيرها يا باشا!!
تحب نخليها ايه بس قول؟! 😀

ههههههههههههههههههه
الحدث الأعظم يوم السبت
أدعوا يا جماعه للمعقدين الي بقدرة قادر بقوا مقهورين
ربنا معانا كلنا
سلاام

صحيح اشمعنا عبدالحميد
:-S
ايه يااااض انا مش فااهم حاجه
🙂
عايز اعرف ايه علاقة عبدالحميد بامتحانات الميد ترم
😦
!!!!!!!!!
ع العموم ربنا يوفقنا وربنا يستر
سلام يا حبى

ولا يعنى عشان اخر اسمى “ميد” مااااااااااشى
بس اما اشوفك
😦

أخيرا فهمتني!!
😀 😀

دنا قلتلها قدامك كذا مرة!! 😀

مخدتش بالى والله :-S
وبعدين انا لسه واخد بالى بالبوست ديه من شويه
يالا ربنا معااانا ف الاو اس وبقيت المواد

طب منخليها
اسـلامـــيدتيرم
😆
طب وربنا جااامدة
😀
ربنا معاكم يبني والله .. وانا من موقعي هذا
lolمن امام شاشة الكمبيوتر .. اعلن تضامني مع الشعب السي اساوي
::
ربنا معاكم ياارب
سلااام
😀

لا عبدالحميد احسن 😛

النهاردة … أو امبارح … اللي هوا يوم الجمعة من الآخر

احنا -513- اعترفنا ان في امتحان يوم السبت خلاص ….

بس بصراحة انا كنت مكسل أذاكر و مش عايز ابص في اي حاجة

عصرت على نفسي كيلو و نص لمون من الكبير ده

دلوقتي بقى …. محدش يسألني في حاجة برضه …. عشان انا عندي ميزة مش عند كل الناس وهي …
garbage collector
تقريبا حاجات كتير اتمسحت …. و كان في شوية بوينترز في مخي راحت لسال حبيلها!!

المهم بعد كل ده اكتشفت اني اتخميت
و طلعت كنت عاصر على نفسي كيلو و نص برتقان ….

بس كله خير ان شاء الله
اهم حاجة ان عبدالحميد و عابد قضوا معايا وقت كويس النهاردة و قعدنا -لا سمح الله- نذاكر مع بعض
و خلصنا شوية كويسين في المادة 🙂

مارضيتش أعمل بوست جديد بقى ….
غالبا أخبار الميد تيرم كلها هتبقى في البوست ده 🙂

كعادتي لما اكون عارف أي حاجة مش بحب أسيب الورقة فاضية

و الحمد لله حليت الأسئلة كلها بس مش متأكد إلا من واحد … و واحد تاني جاوبت فيه نص و نص كده
😀

بس ان شاء الله خير!! 🙂

بكرة plc
المادة دي لذيذة بصراحة بس انا مش مطمن عشان حاسس اني مش مديها حقها!!

النهاردة اتأكدت اني ماكنتش مدي الـ”بي إل سي” حقها

و عرفت اني ماينفعش أعتمد على كلام حد بيكلمني وهو لسه صاحي من النوم

و عرفت اني المفروض ماأجلش أي حاجة عشان ميطلعليش مصيبة من تحت الأرض تمنعني بعد كده

الحمد لله ان الامتحان عدى ..

وأهم حاجة انك اتعملت ..

ربنا معانا فى بقيت الأسبوع …

الحمد لله النهاردة يعتبر احسن امتحان حليت فيه لحد دلوقتي!!! 🙂

ربنا يستر في الباقي ان شاء الله 😀

Congratulations w 3o2bal el ba2y isa 🙂

يوم يضحك شوية

نزلت الصبح بدري على غير عادتي عشان عبدالحميد كان عاوزني في شوية حاجات في المادة

المهم فهمتله اللي كان عاوزه هوا و عابد كمان و كلنا فهمنا و الحمد لله الموضوع ماشي ازاي

افاجأ بعد الامتحان
ان عبدالحميد حل و أنا ماحليتش
😆

ربنا يستر بجد في المادة دي!!
مع انها سهلة … بس اتخميت فيها!

اااااه
المادة دي سهلة ومسائل ولذيذة كده
بس مش عارفة هو الإمتحان كان ماله
يعني ليه الأسئلة مش واضحة كده وبنت حلال؟؟
وبعدين كان لازم الواحد يضحي بسؤال عشان الأتنين التانين يعيشوا 🙂
بس إن شاء الله أنا متفائلة إن ربنا هيعوضنا خير فى الفينال بتاع المادة دي
ومبروك لينا أن احنا خلصنا من الأسبوع ده
سلااااام

ان شاء الله خييير .. امتحان الميدتيرم ده تدريييب عشان نعرف احنا ذاكرنا ولا لأ وازاى ..

ونعرف الدكتور هيجيب الفاينال ازاى كمان 🙂

ونتعلم ف الفاينال بقى ان شاء الله 🙂

ان شاء الله كله خير 😀

شكرا لاهتمامكم 🙂

سلام!!


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

