my first session ever

Posted on Tuesday, March 31, 2009. Filed under: CAT, Graphics, My Life, Open Source | Tags: , , , |


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

النهاردة كان الـ

Pixiday (2)

و أول سيشن في اليوم النهاردة كانت السيشن بتاعتي بعنوان

Open Source Graphics

(دي السيشن لو حد عاوز ينزلها)

و ده الجدول بتاع اليوم كله

اه و بالمناسبة … الجدول ده انا اللي عامله 😀

و ميتو معدل فيه بعدي 🙂

الحمد لله في فيدباك كويس جدا عن السيشن بتاعتي في منتدى نور الهدى

بجد بجد بحمد ربنا على نجاح السيشن ده

أنا سمعت تعليقات عن السيشن بتاعتي النهاردة عجبتني جدا جدا

بصراحة أحلى كلمة سمعتها و فرحت بيها جدا … كلمة أحمد الجميل

“انت متعلم فين يابني؟”

و … “يابني السيشن بتاعتك كانت فظيييييعة”

😀

الحمد لله التقديم في السكوب أفادني جدااااااا … و المرة دي حسيت بتطور كبير الحمد لله 🙂

لو حد عنده أي تعليقات ياريت مايترددش

بشكر كل الناس اللي ساعدتني على تخطي المرحلة دي 🙂

و شكر خاص للبشمهندس أحمد عبدالرحمن من مجتمع اللينوكس العربي

و بشكر صاحبي أنس عماد على المساعدة 😀

اتمنى كل اللي حضر يكون استفاد 🙂

ان شاء الله مش هتأخر بسيشن تانية … بس ممكن مايبقاش جرافيكس المرة الجاية 😀

Make a Comment

Leave a Reply

33 Responses to “my first session ever”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

ألف مبروك لحضرتك لأن السيشن كانت حلوة جداااا ما شاء الله
مع أن المايك مكنش حاسس حضرتك خالص 🙂
وربنا يوفقك دائما
وفعلا ربنا يجازيك خير على السيشن أنا استفدت منها
وعقبال الباقى يا رب 🙂
سلااام

هوا المايك كان زعلان شوية بس 😀
بس ليه حق يزعل … اصله لسه طالع من الاسكوب بقى 🙂

شكرا على ردك 🙂

و الحمد لله ان السيشن عجبت الناس 🙂

السيشن كانت جامده جداا
ومفيده جداا بجد
وفى برامج من اللى حضرتك وضحتها النهارده انا مكنتش اعرفها
وان شاء الله هانزلها واتعرف عليها قريب
مبرووك يابشمهندس ..بالتوفيق دايما 🙂

الله يبارك في حضرتك 🙂

بجد ردودكم مشجعة جدااا!!!!

شكرا على التشجيع ده 🙂

ولو في أي أسئلة أو حاجة في السيشن طبعا انا برحب بيها 🙂

سلااام 😀

يعنى الى حد ما كويس

انا بهزر
بجد كان سيشن جامدة
وانا اخدت الدفيدوهاية يلا اهى تذكار منك بقا

وزى ما قولتلك ولع فى المايك لو ضايقك بعد كدا
لان انا جالى فى السيشن بتاعتى تعليقات عن المايك ده
وحش وحش بلاش منه

بس بجد السيشن جامدة واسلوبك اتحسن احسن من الاول
وربنا يوفقك يا صحبى

ههههههههههههههههه
فكرة الديفيديوهات دي طلعت جامدة جدا بجد 😀 😀

الحمد لله السيشن عدت بنجاح 🙂

شكرا يا مان على ردك 🙂

V.GooD Eng.Boy
ألف مبروك يا بشمهندس وعقبال كل مرة
تبقي حلوة كدا
طبعا السيشن كانت حلوة ومفيدة
والفيديو بتاع الفيلم كان راااااااااااااائع
شكررررا
سلام

الظاهر ان الكيبورد بتاعت حضرتك زعلانة منك
زي ما المايك كان زعلان مني كده 😀

شكرا على ردك 🙂

والله أحنا عندنا خيار من أتنين
ممكن نقول إن الكيبورد زعلانة
أو مش زعلانة
وممكن تبقي حضرتك مبتحبش الخيار خالص
🙂

هوا على حسب نوع الخيار …
لو اللي بيتعلق في النجفة يبقى كويس 🙂

ألف مبروك ياباشمهندس على السيشن … والله كانت حلوة جداا ..

ماشاء الله .. عقبال كل السيشنز المقبلة يافندم
😀

وبرضه نستفاد كدا وأكتر ان شاء الله

سلامز

ربنا يكرمك يارب 😀

بجد ردك فرحني 🙂 🙂

ان شاء الله الجى كلة يبقى احسن واحسن

وبالتوفيق ان شاء الله

الفيلم كان جامد

بس عابد قصدى الارنب عرف ينتقم

خاف على نفسك يا محمد
😆
😆
😆

ما شاء الله السيشن كان جااامد جداا يا بشمهندس

انا كان نفسى اتعلم فوتوشوب بس كنت بضايق من البرنامج العجيب ده لانه كبير جدا وكان بيهنج الجهاز مما سببلى عقده 🙂

طبعا اكيييييد حاليا اقتنعت جداااا بالـ gimp 😀 وهيبقى تبع خطتى القادمه ان شاء الله

بالتوفيق دائمااااا

سلام عليكم

الحمد لله 😀

حضرتك لو عاوزة مساعدة انا موجود 🙂

ولو عاوزة التوتوريالز اللي اتوزعت النهاردة … ممكن تجيبي دي في دي أو فلاشة و انا احطلك عليها الحاجات دي 🙂

اه بس اعملي حسابك ان الدي في دي كله 4 جيجا و نص 😀

شكرا 🙂

لا بجد السيشن كانت حلوه

طبعا مش هالاقى كلام بعد اللى اتقال

بس اكييييد هاجرب ال Gimp 😀

فعلا المفاجئ فى الموضوع مساحته 😀

بالتوفيق دائماااا

سلام عليكم

viva open source! 😀 😀

شكرا على ردك 🙂

بجد السيشن كانت تماااام

بس أنا حسيت انك حتتاكل من كل الناس اللي كانت شغالة photoshop 😀

في انتظار سيشنز تانية ان شاء الله

لا الحمد لله الناس اللي شغالة فوتوشوب كان معظمهم تبعنا يعني 😀 😀

شكرا على كومنتك 😀

و ان شاء الله السيشن الجاية تبقى أقوى من دي 🙂
دعواتك بس 😀

ألف مبروك يابشمهندس على الخطوة دى
بجد السيشن كانت هايلة
وطريقة تقديمه روعة بجد أستفدت منه كتييييييييييييييييير
والمذهل فيه Gimp بجد حاجة جاااااااااااامدة جدااااااا
وفى إنتظار سيشنز تانية
بالتوفيق

اول مرة في حياتي أدي سيشن … و حضرتك بتقولي طريقة التقديم روعة!!!

شكرا بجد على الكلام الجامد ده 😀

ان شاء الله هستمر 😀

سلام

هو انا مجتش للاسف بس شفت البريزنتشين 😆

;)وباين كنت عامل احلى شغلللللل زي المتوقع
بالتوفيق ياعبدالله وعقبال لما تعمل حاجة احسن واحسسسسسسن
keep it up 😀

ماشي ماشي …

المرة الجاية هيبقى في حساب تاني!! 😛
بهزر طبعا 🙂

شكرا يا صاحبي على التشجيع 🙂

ايه يا عم الشعبية دى كلها !
انتا متعلم فين 😀

Take a look at this open source Game: http://www.yofrankie.org/
Let me see you part of the staff who made it one day 🙂

ربنا يخليك يا عمي الحاج! 😀 😀

اللعبة شكلها جامد جدا جدا!!!!

انا بدأت أنزلها حالا

على ما أرجع من الكلية تكون خلصت بقى 🙂

سلام بقى عشان عندي محاضرة الساعة 11 😀 😀
يعني كمان 10 دقايق!!

كانت سشن جميلة جدا
ان شاء الله تتئدم اكتر و اكتر
🙂

كان نفسى احضر بس للأسف ماعرفتش الجدول الا دلوقتى 😀 😀

جارى تحميل السيشن ياجميل

الى الأمام دوما ان شاء الله

@Hunikal:
ربنا يخليك يا صاحبي 😀

@soul of darkness:
ولا يهمك يا عمرو باشا 😀

هوا بس عشان الجدول نزل متأخر و كده
فمحدش لحق يعرف مين امتى و ايه 😀

بس الحمد لله برضه الحضور كان جميل جدا 🙂

mabrouk lek 3ala el gawla al 2ola 🙂 ur 1st session
we da sharaf kber eno ykon ma3ana fe el pixicat
kant session gamda masha2 allah
bas ya 3eny makontsh 3aref ttkalm 3an el PS 5ales tol ma ana mawgoda 😀

waiting4 ur 2nd session isa
rabna ywfa2ak

lool!!! that’s completely true!! 😀 😀

w el 7md llah enaha 3adet 3ala 5eer … ana kont 5ayef adereb b3d el session men gama3et el PS 😀

actually naga7 el session de makansh motawaQef 3alaya ana bas 🙂 , da kan motawaQef 3ala el support elly la2eto men el Pixi w men ba2eet el nas elly shaga3oony 🙂

thnx ROMA for your reply 😀

انا مبسوط قوي بالسيشن يا بودي

رغم اني ما حضرتهاش غصب عني

بس ممتاز جدا و انا مبسوط بيك قوي
و فخور بيك
و فخور انها اول سيسشن علي حسب علمي عن الاوبن سورس جرافيكس في الشرق الاوسط كله

و ما تشكرنيش لان ده واجبي لان احنا اخوات يا بودي

ولانك عملت اللي انا ماقدرتش اعمله للانكسكيب البرنامج اللي انا بحبه و بتقنه
ممتاز جدا
و استمر يا بطل

شكرا على ردك يا أنس 😀

و بعدين ازاي ماشكركش بعد كل اللي عملته معايا!!

كفاية انك نزلت الراجل من كفر الشيخ مخصوص عشان يجيبلي الدي في دي 😀

ربنا يكرمكوا بجد 🙂

و إن شاء الله هحاول أعمل سيشنز منفصلة عن الإيفنتس 🙂


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

