أيام كئيبة

Posted on Sunday, March 1, 2009. Filed under: My Life |


السلام عليكم

بقالي كتير كل ما آجي أفرح بحاجة

ألاقي أمر منها جه

النهاردة كنت ناوي أخلص حاجات كتيرة من اللي عليا و آخد ريست بحق ربنا و أفرح بقى و كده

بس للأسف … الفرحة اتأجلت كالعادة

النهاردة وصلني خبر وفاة جوز خالتي

مش هتكلم كتير بس الراجل ده من احسن الناس اللي قابلتهم في حياتي

ربنا يرحمه و يجعل مثواه الجنة

طبعا انا مش حاطط البوست ده عشان اقلبها عليكوا بكآبة انتوا كمان

بس بطلب دعواتكم للراجل ده

خصوصا اننا في ايام ممطرة …

ربنا يستجيب يارب

سلام

Make a Comment

Leave a Reply

23 Responses to “أيام كئيبة”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا برحمه ان شاء الله برحمته الواسعه
ويارب تخلص الي عليك وتاخد ريست 😀

ربنا معاك يا عبدالله وان شاء الله خير
اسأل الله ان يعاملة برحمتة وان يجعل مثواة الجنة وان يثبتة عند السؤال وان يوسع لة فى قبرة وان يفتح لة باب من ابواب الجنة

آمين يارب

انا لله وانا اليه راجعون

ربنا يرحمه ويغفرله ويجعل قبره روضه من رياض الجنه ويثبته عند السؤال

ربنا يصبركم جميعا

سلام عليكم

البقاء لله يابشمهندس ربنا يجعل مثواه الجنة

البقاء لله

ربنا يصبرك و يصبر اهله

ربنا يرحمه و يثبته عند السؤال و يجعل مثواه الجنه

ويجمعكم بيه في الجنه ان شاء الله

البقاء لله يابشمهندس
ربنا يرحمه ويجعل مثواه الجنه ان شاءالله

البقاء لله يا بشمهندس
ربنا يرحمة يارب
ويصبر اهلة
ويجعل مسواة الجنة ياااااارب
اللهم ارحم موتانا وموتى المسلمين يااارب

البقاء والدوام لله
ان لله وان اليه راجعون
ربنا يرحمه ويسكنه فسيح جناته ويصبر اهله ويصبر كل احبابه

البقاء لله
ربنا يرحمه ويجعل مثواه الجنه إن شاء الله

البقاء لله ياعبده
ربنا يرحمه وسسكنه فسيح جناته , ويصبر أهله ان شاء الله

البقاء لله يا بشمهندس
ربنا يرحمه ويصبر اهله

albka2 lelah we rabina yer7moh we yeb2a mathwah el gana ISA

انا لله وانا اليه راجعون

ربنا يرحمه ويرحمنا جميعا ويجعل مثواه الجنة ان شاء الله

البقاء لله

البقاء لله يا عبد الله
وربنا يرحمه ويرحم موتى المسلمين

إن لله وإن إليه راجعون
ربنا يرحمه ويجعل مثواه الجنة
ومعلش هى الأخبار الحزينة لما تيجى بتيجى كلها كده ورا بعضها
وإن شاء الله الأيام دى تخلص والأيام المفرحة والأخبار الأحلى تيجى

البقاء لله يا عبدالله .. معلش شد حيلك

معلش جات متأخرة معرفش غير دلوقتي والله

ربنا يرحمه ويرحم جميع موتى المسلمين ياااارب

ربنا يرحمه
والبقاء والدوام لله
ربنا يصبر أهله ويغفرله ويجعل مثواه الجنة

انا لله وانا اليه راجعون
ربنا برحمه برحمته ويدخله الجنة

البقاء لله يابشمهدس
ربنا يرحمه ويصبر اهله

البقاء لله يابشمهندس
ربنا يجعل مثواه الجنه
ربنا يرحمه ويرحمنا جميعا

البقاء لله
ربنا يصبر أهله
وتخلص الأيام الكئيبه على خير
ان شاء الله

انا لله وانا اليه راجعون..
اللهم اغفر له وارحمه..
اللم اجعل قبره روضة من رياض الجنة واجعل مثواه الجنة..
وصبر اهله يا رب..

بارب

🙂

شكرا على مروركم 🙂


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

