midterms.stop()

Posted on Thursday, November 27, 2008. Filed under: My Life | Tags: , |


السلام عليكم

النهاردة في آخر اللجنة … دخل علينا دكتور أبوالسعود

فلقى دكتور المادة بيقوله: “طلعلي حاجة صعبة في الإمتحان ده و أنا أقدم استقالتي بكرة”

دكتور أبوالسعود: هي دي مادة إيه؟!!

دكتور المادة: ألجورذمات!

دكتور أبوالسعود: و ده إيه علاقته بالألجورذمات أصلا؟!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

للأسف .. دكتور أبو السعود مسابلناش حاجة نقولها!!

ع العموم الحمد لله ان الميد تيرمات خلصت أخيرا!!!

بس بجد بجد بجد بجد

no comment!!

Make a Comment

Leave a Reply

21 Responses to “midterms.stop()”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

دكتور أبوالسعود: و ده إيه علاقته بالألجورذمات أصلا؟!!!!!!

ههههههههه…اه انا كدا فهمت
الحمد لله عدت بس يا رب على خير …
انا اول مره احس ان امتحان الميد ترم ده متعب كدا زى الترم واكتر كمان !!!!

من الاخر الحمد لله ان الامتحنات دي عدت علي خير منغير خساير في الارواح 😀

هههههههه ..لاحلوه دي ياعبدالله
يلا الحمد لله اننا خلصنا الميدترم وعقبال لما نخلص الفاينال
مش عارف ليه حاسس اننا خادنا الاجازه
😀

أنا مش هتكلم عن أبو السعود ولا الأجوريزمات عشان أنا زيه كده 😀
المهم .. الحمد لله عدت وخلاص بقى بغض النظر عن اللى حصلنا ..بس الحمد لله 🙂
وختمت النهارده بيوم جميل برضو بغض النظر عن الامتحان … ونسينا الامتحان و كان يوم جميل جدا جدا بجد 🙂
وكل ميدتيرم وانتوا طيبين بقى 😀

سلام

الحمد لله على كل شىء يبنى
والله الواحد حاسس انه اخد الاجازه
ميزه الحكاايه ايه ان العيد اسبوع وهنلااقيه جى يعنى يعتبر هنااخد فتره رااحه صغننه
الحمد لله
بس بجد كده اريح بكتير النظام ده
اخيرا كليتنا بدات تنضف
يا مسهل
😀

حلو أوى تعليق دكتور أبو السعود
وأنا بقول إن فى حاجة غلط محدش مسدأنى
الحمد لله على كل شئ
يااااااااااااااااااااااااااااااااااه أنا مكنتش مصدقة إن الأسبوع ده ممكن يخلص
كنت حاساه طويييييييييييييييييييييييل أوى
الواحد بقى ياخد فترة راحة ويعرف ينام شوية
والله الواحد حاسس إنه كان بيمتحن إمتحانات الفاينال مش الميدترم وفرحانين بقى إن إحنا خدنا الأجازة

هههههههههههههه
يا خساره محضرتش الموقف ده
انا كده داايما بفوت المواقف المهمه دي
يلااا كل امتحانات وحضرتك بخييييير 🙂

طب وهو الدكتور حازم هيقدم استقالتة واللا لا؟؟؟
😀 😀

انا كنت موجودة ساعة مدكتور ابو السعود كان داخل لكن خرجت قبل ميتكلم مع دكتور حازم
انا برضو قلت ان دة ملوش علاقة بالالجورزمات

ههههههههههههه
ما هو يعني دكتور أبو السعود ما يعرفش أن الالجورزميات أساس كل حاااااااااااااااااااجة
فعادي جداااااااااااااااااا
ما علينااااا كلناااااا
حمد لله على سلامة الشعب الحاسوباتي بعد الأسبوع العالمي ما خلص أخيرااااااااا
مبروووووووك عليك يا بشمهندس وعليناااا
سلام

@Dina:

انا اول مره احس ان امتحان الميد ترم ده متعب كدا زى الترم واكتر كمان !!!!

هيهي … لسة هتحسي بكده تلات تيرمات تانيين
أنا حبيت أبشرك بس 😀 😀

@Hunikal
الحمد لله!!!

@Ahmed Samir:
هيا ممكن أجازة من الكلية … بس مش من الشغل!!

@abdelhamid:

اخيرا كليتنا بدات تنضف

الحمد لله .. بس أكيد مش بسبب العمودة!! 😀

@sara:
أيييييوة …
النهاردة و بكرة أجازة!!!
أنا idle اليومين دول!!

@sandy:
فاتك نص عمرك!!
موضوع زي ده مكانش ينفع يتفوت!!

@your fate:
مبروك؟!
عموما … الله يبارك فيكي
بس لسه المشوار طاااااويييييييييل! 😀

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله الدكتورين أعسل من بعض
وزي ما حضرتك قولت كدا
No Comment

الحمدلله اننا خلصنا
وعقبال الفاينل ان شاء الله
ومحدش ياخد علي كلام الناس دي
هههههههههه

حضرتك بص للنص الفاضى من الكوباية قصدي المليان أحنا خلصنا حاجة وباقى حاجااااااات
بس هذا لا يمنع حقيقة أن احنا خلصنا حاجة 😀
حد فاهم حاجة؟؟
لوووووووووووز
يللا هما سى اس كده معقدين جداا
ربنا يكرم وأقدر أبقي ال 49 كده على القسم بتاعنا 😀
سلام بقي لأحسن التهييس بيزيد مش بيقل مع أن أحنا خلصنااا!!!!!!!

انا مش فرحانة بس مش عارفة لية 😀
لالا مش احباط والله
بس حقيقى كدا
مش فارقة!!!
كانت ايا غريبة من مجاميعة بس اكيد حنرتاح ان شاء الله 🙂
عقبال النجاح يا جماعة يارب

وبعد عناء ايام وليالى و سهر و مزاكرة خلصت اعمال السنة خلاص 🙂
ايه يا عم عبدلله انت محسسنى انك كنت بتمتحن ترم مش اعمال سنة
بكرة تتعود و تعرف ان اعمال السنة لما تعدى يبقى كده الاجازة خلصت و الدراسة بدأت 🙂

ربنا يوفقك دايما يارب

هي أول مرة ؟؟
ماحنا نتعودين على كدة

هو ايه علاقة الامتحانات عندنا بالمواد أصلا

لو عايز تفهم المادة لازم تذاكرها مرتين

مرة لنفسك علشان تفهم و مرة علشان تحل في الامتحان

انتا نسيت ولا ايه ؟؟ صباح الزهايمر يا عبدالله 😀

يا عم الحمد لله انها عدت

وبعدين منتا عارف اللي فيها .. احنا في حاسبات

يبقى خلاص

وكل ترم وانت طيب يا سيدي
🙂

سوري يا جماعة .. مش كل الكومنتات كانت ظاهرة .. عشان كده في كومنتات مارديتش عليها في الأول

@A.O:
بغض النظر عن كلمة “بغض النظر” اللي حضرتك كتبتيها فوق مرتين 😀
معاكي حق … أهم حاجة ان الامتحانات خلصت
و ربنا يكتر من الأيام الحلوة

@senioreta:
دكتور “بسيوني بسيوني” كلمته ماتنزلش الأرض أبدا!!!
بس المرة دي ممكن تنزل!!

@key of life:
جديد مصطلح “أعسل” ده 😀
بس على العموم … ماعادتش تفرق .. سينا .. من سونيا …

@yasmin:

ومحدش ياخد علي كلام الناس دي

هيهيهيهيهيهيهي

@your fate:

حضرتك بص للنص الفاضى من الكوباية قصدي المليان أحنا خلصنا حاجة وباقى حاجااااااات
بس هذا لا يمنع حقيقة أن احنا خلصنا حاجة

أرنبنا في منور أنور … و أرنب أنور في منورنا!!

مش عارف أكتب الألجورذم بتاع الجملة دي!!

@b_pri:
هوا ده مبدأ “أنا مش عارفني”؟!

عقبال النجاح يا جماعة يارب

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب!!!!!

@ROMA:
معلش بقى أصل أول مرة نمشي بالنظام ده
هيا الدفعة بتاعتنا دي دفعة التجارب …. من ساعة 3 اعدادي و هما بيجربوا علينا كل حاجة!!

@eleven:
والله يابني معاك حق!!
بس انت عارف المشكلة …
المشكلة اني فاهم المادة كويس … كفاية كورس سليمان يا عم!!
بس على مين بقى …. لازم يطلعوك مش فاهم

@elahlawy:

احنا في حاسبات

تصدق كنت نسيت!!
😆

ولا يهمك يا عم
مبنقول كله بيطلع في الغسيل والله
احمد ربنا على الصحة
وفكر هتعمل ايه في الاجازة أحسن
😀

ربنا يوفقك

@BooDy
يا ريت بقي حضرتك تحافظلي علي حقوق الملكيه الفكريه
لأن من ساعه ما دخلت حاسبات وكل ما أقول كلمة ألاقي الناس في جزر القمر بتقولها:)
سلام

@Teva:
انت لو قصدك على الغسيل العادي ده …
فمش كل حاجة بتطلع في الغسيل!!
انما غسيل المخ … اه كده كله بيطلع في الغسيل
و بعدين اسأل مجرب!!!

@key of life:
“أعسل”
all rights reserved to key of life …

🙂


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

