البوست الحزين

Posted on Friday, September 19, 2008. Filed under: My Life |


السلام عليكم

اليومين دول عندي مشكلة غبية أوي أوي في تعريف كارت الشاشة على اللينوكس

و زهقان من الحياة و مش عارف أشتغل خالص عشان كل ما أتقل الحمل (شوية!!!) على الجهاز يقوم واقف خالص ولا في أي رد فعل!!!

و أكبر مشكلة مقابلاني دلوقتي هيا اني مش نافع أشغل الفيرشوال ماشينز اللي عندي عشان أشتغل 😦 😦

و بالنسبة للبرمجة … فالحمد لله انا شغال في البايثون بمعدل كويس … بس واقف بقالي يومين بالظبط … و دي مش مشكلة كبيرة يعني … انا اصلا عاجبني الموضوع 😀

و كمان في حاجة هتعطلني عن الشغل لمدة اسبوعين كده … و هي ان بابا جاي -تاني- من الامارات على آخر الاسبوع ده

و هيقعد اسبوعين كده يعيد معانا بقى و كده …. و طبعا طبعا انا لازم أفضل قاعد معاه بقى لو عايز حاجة اعملهاله … مشوار أقضيهوله

كده يعني!!!

و في حاجة كمان مضايقاني اوي اوي اوي

😦

و هي ان شكلي كده مش هينفع أدخل كورس الألجورذمس بتاع بشمهندس أحمد سليمان

المفروض امتحانه بكرة الساعة 12:30 و انا عندي الساعة 1:00 معاد مهم جدا 😦 و ده مخليني محتار أوي هينفع أروح الاتنين ولا لأ

ادعولي انه ينفع

و كمان حتى لو دخلت الكورس …. هل هقدر أحضر كل يوم سبت (نظرا لإني هكون في القاهرة مع أهلي و هيبقى صعب اجي لاني مش بلحق أقعد مع أهلي أصلا 😦 )

بجد فرصة الكورس ده مش سهلة و خصوصا ان بشمهندس أحمد سليمان هوا اللي هيديه

و كمان هيديه بالانجلش …. و أنا بموت في الإنجلش!!!

عايزكوا تدعولي بقى عشان في ضغوط كتير اليومين دول

اااااه … كنت هنسى!!

دانا ورايا شغل في الويكي بتاعة الهاكرز

http://cat-hackers.com/wiki/

و لسه معملتوش

اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ

سلام يا بشر 😦

Make a Comment

Leave a Reply

4 Responses to “البوست الحزين”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

اية يبني العنوان دة “البوست الحزين” حرام عليك 😦
بس عادي يا بودي انت عارف الواحد بيحب يشتغل تحط الضغت
و ان شاء الله باباك يوصل بالسلامة
بس مليش دعوة بكل اللي وراك دة هشوفك بكرة ان شاء الله 😀

الحمد لله في مشكلتين اتحلوا
اللي هما … 1-بتاعة كارت الشاشة … و بالتالي الحمد لله ممكن أشغل الفيرشوال ماشينز بتاعتي
2-الحمد لله عرفت أحضر الامتحان بتاع أحمد سليمان و كمان المعاد اللي كان ورايا بعد الامتحان

و كمان وصلني ان ممكن أي حد يحضر الكورس … حتى لو ما امتحنش
فكده اشطة جدا …. و الحمد لله 😀

😀

طب ما كله اتحل اهو يعم
هي بس مشكلة باباك ودا هيخليك متعرفش تنزل الكلية

لكن لو عالكورس لازم تنزل يعم .. دي فرصة متتعوضش بصراحه

اه بالنسبة لكارت الشاشة بصراحه .. هو كان بيرخم معايا بردو لكن عالفيدورا
لكن كنت بفضل وراه لغاية ما يتعمل

تقريبا عاليوبنتو مكنش فيه مشكلة اوي .. مش فاكر

يله ربنا معاك يا مان
لكن حاول تزبط امورك 😀


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

