النتيجة 2

Posted on Sunday, July 13, 2008. Filed under: My Life | Tags: , |


السلام عليكم

الحمد لله النتيجة بتاعتنا (تانية حاسبات و معلومات) ظهرت النهاردة

و كنت في الكلية أول ما ظهرت على طول

و من الآخر

اللي حصل كالآتي

ولو اني زعلان عشان المادة اللي معايا دي …

مش عارف 7 دي جبتها ازاي … دانا المفروض لما أكتب اسمي و اسم الحاج أبويا بيتحطلي 5 درجات

يبقى بقيت الامتحان كله واخد فيه درجتين؟!!!

دحيح أوي مش كده؟؟

ولا ظلم أوي؟؟ مش عارف بصراحة

يلا الحمد لله على كل حال

سلام

Advertisements

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

14 Responses to “النتيجة 2”

RSS Feed for BooDy's BloG Comments RSS Feed

لا هوا ظلم اوى
ومعلش تتعوض ان شاء الله
بس التصحيح كانت حاجة غير متوقعة درجات فوق اوى لمواد مكناش نحلم نعدى فيها ومواد تانية ………
يلا خير وبلاش نزعل نفسنا والف مليون مبروك

الحمد لله كويس انها مجتش فى مادة تانية لكن المادة دى هاتدبر ان شاء الله
ومبرووووووووك يا مان

وان شاء الله هاتبقى زى الفل

سلام ياريس

الحمد لله يبني وزي ماميتو قال كويس انها جت ف الماده دي
بدل ماكانت تيجي ف ماده ليها اعمال سنه وعملي وشفوي
والكلام ده
وان شاء الله خير
ومبروك لكل الناس
سلام يامان

الف مبروووووووووك
ومعلش حصل خير فى المادة الغبية دي
ويارب من المتفوقين دايما يااااارب

ألف مليون مبروووووووووك يا بشمهندس
ويعنى متزعلش نفسك
والحمد لله إن هى جت على أد المادة دى

شكرا على التشجيع 🙂

والله فعلا ارتحت اوي بعد ما قرأت الردود

و الحمد لله على كل حال 🙂

سلام

:((
معلش ياباشمهندس دى ضريبة الكوسة … والحمد لله انها مش جت على حاجة تانية ..
وكلــه خيـــر ان شاء الله
وألفــــــــــــــــــــــــيـــن مبرووووووووووووك
بجد
وعقبال الللى جاى
😀

slaaaaaaaamz

الف مليوووووون مبروووووووووك يا عبدالله

يا عم طنش والله

مهو محسبوك جايب فيها 11 … ولا اكننا اشترينا الكتاب … ولا سهر للفجر في حل الزفت الشيت

يا عم دا بالدرجة دي … يبقى انا محلتش ولا سؤال واحد

يالا الحمد لله على كل شئ … وكويس انها جات في الجوانب

ناس معندهاش اخلاق فعلا …. ههههههههههههه

وفعلا …. هي دي ضريبة الكوسة

سلاااام يا صاحبي …. ط ت ت …. طنش تعش تنتعش

😀

الله يبارك فيكوا 🙂

معلش ياباشمهندس دى ضريبة الكوسة

😆
فعلا والله

يا عم دا بالدرجة دي … يبقى انا محلتش ولا سؤال واحد

طيب على كده أنا محلتش ولا سؤال … ده بالعكس … كده أنا كتبتله أسئلة زيادة فمعجبهوش الوضع!!!

سبحان الله بجد!!!!

يلا حصل خير

و على رأي المثل

ط ت ت …. طنش تعش تنتعش

الف مبرووووك يا باشمهندس
والحمدلله انها جت على قد كده
وان شاء الله ماتشوفش اللون الاصفر ده تانى ابداااااااااااا فى النتيجه

الف مبروووك يا بشمهندس
وقدر الله ما شاء فعل والحمد لله اللى جات فى دى
وربنا يوفقك ان شاء الله

@a7la el aw2at && katkat89
ya rabbb … rabena yestageb do3a2ko da

w f3lan el 7md llah enaha gat 3ala keda 🙂

m3a enohom fel beet by2olooly ma3andesh a5la2 😆 😆

ma sada2o b2a!

thnx for passing

salam

عبده حبيبي …..ايه يعني ماده ولا اتنين ولا حتي ميه …..هتموت نفسك يعني ..
يمكن اكيد في حاجة كده جواك بتسال انا ليه كده يعني ..طب ما هو فلان ما عملش ربع اللي انا عملته وجاب كذا وكذا ..بس اقلك في حاجات كتير ماينفعش فيها نقول اشمعني …واللي حصل حصل وزي ما قال ميتو احمد ربنا ان هي جات في حاجة بسيطه وعلي العموم افرح وزقطط وولا يهمك يا عمي في غيرم شايل مادتين واللي مدبلر …انتا ميه ميه يعني احسن من غيرك كتير …المهم ما تسمحش لمادة ان هي تخليك ترجع ..خليك دايما مركز في هدفك وخلي حاجة زي كده دافع ليك لقدام .0…انا عارف ان ردي متاخر قوييييي بس كان لازم ارد …سلام

thanQ ya darwiesh for your encouragement 🙂

el 7md llah 3ally 7asal b2a … ana mesh z3lan 3la enny shayelha
ana z3lan 3la en kont faker en el Doctor dah haye6la3 ragel fe kelmeto lama 2allena ma7adesh haysheel el mada de

ana akeed ma3tamadtesh 3ala el kelma de … akeed zakert lel mada 3shan mesh damen bardo
bas mesh mohem b2a …. el ragel … e7m … asdy el doctor 6ele3 3ayel fe kelmeto

😀

w never mind about being late 🙂
el mohem ennak radeet 😉

salam


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: